Futurama

ONLINE DOWNLOAD GAME CZ TITULKY

Popremiérová atmosféra

Autor: Maroon | Datum: 01.04.2009

Ježíšovi bratři - Zoidberg

Dnes, úderem devatenácté hodiny, byl odvysílán pilotní díl seriálu Futurama s českým dabingem na COOL TV (subjektivně musím říct, že zklamaný nejsem, jen to opravdu nemá tu šťávu originálu). Co říkáte vy?


Ovšem zaběhnutí Futuramy na českou scénu se neobešlo bez útrap - hned po premiéře se z několika stran začaly sypat stížnosti a nesrovnalosti. Proč?


Český národ je pověstný svým sucharstvím. Když Nova na Velikonoce vysílala Harryho Pottera, křesťanské organizace to neunesly jako zneucťování svátků a bouřily se. A premiéru Futuramy okomentovali také věřící lidé - řeč je nyní o občanském sdružení Ježíšovi přátelé, které nám "seslalo" na redakční mail stížnost mířenou k vedoucím lidem TV Prima.


Dobrý den, píši vám ve jménu Otce, Syna, Ducha svatého a občanského sdružení Ježíšovi přátelé. Nerad bych narušil váš harmonický den stížnostmi, ale po zhlédnutí seriálu Futurama, který začíná běžet na kanálu COOL, nemohu býti zticha. Setkal jsem se totiž s několika momenty, které by se dle mého názoru neměly objevovat v programu před dvaadvacátou hodinou a bez patřičného upozornění před zahájením samotného programu. Narážky na hříšný život by se neměly v tomto hlavním vysílacím čase vůbec objevovat a několik sprostých slov mne téměř doslova vyrazilo dech. Jestli se na Futuramu mají dívat děti, kterým to tento časový slot umožňuje, tak nemohou dosáhnout plnné křesťanské výchovy se správnými mravy. Rád bych tedy skrze vás upozornil stanici Prima a její odnož COOL, aby program přesunula, nebo se s nimi utkám v soudním líčení. Božský den vám přeje Matěj Kříž za Ježíšovy přátele, o.s.


Každý z vás si o tomto musí udělat obrázek sám, každopádně jsme Primu již informovali a o průběhu kauzy vám budeme dále poskytovat ty nejčerstvější informace. A zítra se nezapomeňte dívat na další hříšnou Futuramu!

Samozřejmě se jedná o aprílový žert. ;)



1 | markwy

01.04.2009 21:19

Dobrej Apríl :) Jinak jsem spokojený, ten šmrnc to možná nemá, ale ona samotná první epizoda Futuramy je "oťukávací", třeba to ještě tu rychlost nabere :)


2 | Mightning

Lékař

Avatar - Mightning

01.04.2009 21:21

Nedá se na to juknout někde na netu? Kůl jaksi na TV nechytám...


3 | Ondra

01.04.2009 21:23

Musím říct, že futurama má v celku slušný český dabing. Zatím se mi nejvíc líbil profesor - ale musím si počkat ještě na Dr. Zoidberga a taky jsem zvědavý na Amy.. Smajlík


4 | Pedevade

Lékař

Avatar - Pedevade

01.04.2009 21:23

Křesťani sou magoři :D


5 | byfo

Znalec

Avatar - byfo

01.04.2009 21:24

Tak s názorem na českou Futuramu s tebou plně souhlasím

Jinak žádný sprostý slovo jsem v tomhle díle nepostřehnul a jediná hříšná myšlenka bylo Benderovo "Tak se deme ožrat"


6 | byfo

Znalec

Avatar - byfo

01.04.2009 21:25

Ondra:
JJ,na Amy jsem taky zvědavej.......ale Amy,Zoidiho plus i Hermese uvidíme zítra.


7 | Neuvěřitelný

01.04.2009 21:25

Nejdřív se v Praze na staromáku prochází Bender se Zoidbergem a teď se ještě objeví Ned Flanders Smajlík


8 | Any

Vrchní byrokrat

Avatar - Any

01.04.2009 21:26

Naprosto souhlasím s panem Křížem, okamžitě napíšu taky nějakou stížnost, toto je neslýchané!


9 | byfo

Znalec

Avatar - byfo

01.04.2009 21:30

Jinak pokud tazpráva není Apríl..............tak bych to napsal i na nějaký zpravodajský stránký.......a hned se bude o Futuramě mluvit daleko víc................A negativní reklama je kolikrát lepší než ta pozitivní


10 | Pay

Kapitán lodi

Avatar - Pay

01.04.2009 21:32

Křestanství už nemá žádnou moc, určitě ne větší než my fanoušci Futurami Smajlík
A jinak nechápu proč naráží na hříšný život ve Futuramě je hodně seriálů které se vyslílají před 22kodinou a jsou mnohen surovější, sprostější.
Takže si budu stěžovat na Ježíšové bratry za porušování lidských práv a svobod Smajlík


11 | Cerw

Poslíček

Avatar - Cerw

01.04.2009 21:34

Podle me dabing Futuramy dopadl na jedna s hvezdickou. Mile me prekvapila Leela i Bender, opravdu super, urcite si rychle zvyknu. Ale jsme zvedavy na Zoidberga, ten je pro me klicovy stejne jako Bender Smajlík


12 | kozlick

Poslíček

Avatar - kozlick

01.04.2009 21:35

lol twe Smajlík jko doufám že je to myšleno jko apríl Smajlík protože pochybuju že taková organizace existuje Smajlík jinak k dabingu no líbí se mi to hodně ale profesora prostě netrefili.. ten hlas se k němu nehodí Smajlík ale jinak sem spokojenej a nahrávám na divka Smajlík


13 | HayZlyK

Mechanik

Avatar - HayZlyK

01.04.2009 21:37

Na (u)WAŘ fóru už jsou linky, tak pokud chcete - jděte tam. Jinak určitě dobrá práce.


14 | Roces52

01.04.2009 21:46

akurat som dopozeral prvy diel, stiahnuty z netu bohuzial Smajlík takze za prve - spokojnost s dabingom...a za druhe - nespokojnost ze Primu Cool tu na SR nechytam...ale myslim ze niesom jediny.. Smajlík


15 | Iagi

01.04.2009 21:47

Dabing dopadl výborně, mohlo to být daleko horší. Pro ty, kteří jsou zvyklí na dokonalý originál bude čeština trochu studenější a méně emotivní, ale stejně se to povedlo nad očekávání. Je to prostě jiný, než originál, ale než blbě napodobit dokonalý originál, je určitě lepší vydat se vlastní cestou. Uvidíme co přinesou další epizody, ale myslím, že to bude jen a jen lepší. Fry a Bender už teď 1***
Tvurci dabingu Simpsonových to měli daleko snažší-originální Simpsonovi jsou až na Homera trapný.


16 | darth.hokro

Kuchař

Avatar - darth.hokro

01.04.2009 21:47

ten dopis mě mile pobavil Smajlík Dabing mě nějak nebere, origoš je origoš :D


17 | Rancidtekk

01.04.2009 21:49

Aprííl Smajlík Smajlík Smajlík
Ježíšovi bratří asi budou hooodně velcí srandisti. Přál bych si od nich PODROBNÝ výpis VŠECH hříšností ve Futuramě. (počkal bych si na něj celých 5 sérií) A abych řekl pravdu, tak bráška se mnou vždycky koukal na Futuramu na ceknito.sk a na prima cool mu to nic neřeklo.. že by apel na dabing? osobně mi nesedl, ale srovná se to vždycky do nějakých deseti dílů.
peace lidi, futuramě zdar.. Smajlík Smajlík


18 | fredy_krygl

Lékař

Avatar - fredy_krygl

01.04.2009 21:51

jj, april (takove os ani neexistuje ;))
jinak s dabingem jsem spokojeny (sice jsem rozmlsany z originalu, ale co uz), ale jsem zvedavy na ostatni postavy (hlavne jak si zvyknu na dle meho soudu ne prilis povedeneho zoidberga)


19 | Krakeer

Mechanik

Avatar - Krakeer

01.04.2009 21:52

Teda dabing. Hlasy jsou vybraný dost dobře, ale kvalita zvuku mi příde taková levná. Prima na dabingu zřejmě šetřila (narozdíl od ČT se simpsnama).

A dopis, dost sem se zasmál, ale teď nám řekněte, jestli to byl apríl, nebo ne.
Ale pokud to je pravda takje to názor každýho člověka a já mu ho brát nechci, ale tohle je až moc divné. Znám horší pořady.


20 | fredy_krygl

Lékař

Avatar - fredy_krygl

01.04.2009 21:52

jo a jeste me nasral preklad "Welcome to the world of tomorrow"! pche, takhle hnusne toprelozit (pro ty co nevideli : "vitej do svetlych zitrku" ci tak nejak)


21 | byfo

Znalec

Avatar - byfo

01.04.2009 21:58

mě zas moc nechytlo přeložený Bite my Shiny Metal Ass ...................ale tohle do češtiny přeložit nejde aby to znělo dobře


22 | Kubosos

01.04.2009 22:00

Trochu Zoidyho je možná slyšet zde....a já to beru jako další průser v řadě.... asi jsem zatvrzelej, ale bez tý angliny a jejích přemrštěných emocích v intonaci mě to fakt nebere vůůůbec


http://www.youtube.com/watch?v=12P18nBMCRM&feature=related


23 | Kubaz

01.04.2009 22:00

Je fajn, že jste tady všichni tak tolerantní. Pro mě je z toho velmi cítit, že se Prima opravdu snažila. A podle mě se to ještě pomalu rozjede. Tohle byl přece jen pilotní díl.


24 | pch

01.04.2009 22:11

jedniny co pekne pos.... ze toho naslibuj a pak to daj na zkravenej satleit a kabel vypatlanci primacky Smajlík


25 | fredy_krygl

Lékař

Avatar - fredy_krygl

01.04.2009 22:12

byfo: jj, tak to taky ... a to to tam bender bude rikat kazdou chvilku ...ale v simpsnech bart taky nerika "sezer mi sortky" ... je to o zvyku
kubosos: jj, slysel jsem ho, ale tak uvidime, jak to bude u delsiho textu a tak
Kubaz: tak podle me je to urcite kvalitni dabing, ktery se (v ramci moznosti) povedl


26 | Seeker

01.04.2009 22:21

zhlédnuto a jsem velmi spokojen. Na originál to samozřejmě nemá, to jsem ani nečekal, ale bál jsem se, že to bude strašný a to není. RYchle jsem si na ty hlasy zvykl a bylo to v pohodě. Mimoto ta hláška "Bite my shiny metal ass" byla přeložená dobře, bych řek, taky jedna z věcí, kterých jsem se bál a kde mě prima nezklamala. Jen tak dál. Mimochodem, když si do youtube zadáte "futurama dabing", tak tam je jedno video, ve kterym jsou asi uniklý záběry dabingu hlavních postav. Jelikož všechny ty, co už teď známe se s tamtěma shodujou, tak to asi podvod nebude...


27 | Jirka546

Poslíček

Avatar - Jirka546

01.04.2009 22:24

ach jo nechytám to no nic no. e fakt, že náboženství nemá moc jsou to jen bláboly neuspěje to


28 | Sonny

Mechanik

Avatar - Sonny

01.04.2009 22:26

No já bych všem křesťanům nejradši ten jejich kříž s ježíšem zarazil někam... Smajlík Škoda, že jsem to neviděl. Na kabelovce cool nechytám. A na digitálu si otec pouští zprávy Smajlík . Snad to bude na netu


29 | Pay

Kapitán lodi

Avatar - Pay

01.04.2009 22:33

Neříkejte mi že to je apríl já už napsal e-mail jednomu faráři.
A to smrtelně vážne, tak nevím co mi odpoví Smajlík


30 | martik

Kuchař

Avatar - martik

01.04.2009 22:35

Dabing mě mile překvapil, akorát mohli Bendera nadabovat rošku tvrdšim hlasem Smajlík


31 | gred

01.04.2009 23:21

křesťanské výchovy ??? cože?? tak to je moč, pokud něco takovýho fakt existuje a viděli mě co občas vivádim venku tak padnou na kolena a začnou brečet Smajlík Smajlík


32 | Ses

01.04.2009 23:31

Sonny: Pokud to tvá kabelovka nemá v nabídce, tak si stěžuj. Ze zákona to tam mít musí...


33 | Korpy

02.04.2009 00:03

jmv: dik dik moc... Smajlík
tu primu cool nemuzu chytit takze moc dik...


34 | sidirius

Kuchař

Avatar - sidirius

02.04.2009 00:21

Radil bych Primě aby všechny věřící posílali hromadně do pr*ele. Klidně to udělám za ně :-D Smajlík


35 | sidirius

Kuchař

Avatar - sidirius

02.04.2009 00:25

btw tady máte zoidyho http://www.youtube.com/watch?v=12P18nBMCRM


36 | Deamonick

Mechanik

Avatar - Deamonick

02.04.2009 00:40

skoda ze som to nevidel Smajlík


37 | b0d

02.04.2009 01:56

Dabing dopadl imho dost dobre... Jeden z mala serialu, u kterejch se mi ten dabing libi a navic KONECNE... po 10ti letem cekani mame premieru i u nas :) Bender a jeho daber, tusim dabuje i House... To je proste PAN DABER :)... Divim se teda, ze v dabingu neni "Bohdan Tůma", kterej je snad v kazdym serialu =). Ale Bendera trefili pekne, Frye taky... Profesor pokulhava trosku, ale urcite to neni nejhorsi... A Leela :)) Nice. Jinak bych chtel videt Jezisovi bratry, co by delali, kdyby videli South Park tusim patou serii, kde talibanci zastrelej Jezise a Santa Claus to komentuje vetou "Ježiši, Ježíši!!" Smajlík Fakt newim ceho tim chtej dosahnout... At si kanal Prima Cool vymaze z vyhledanejch programu, na svym krestanskym set-top-boxu a na kanal se nediva. O to se ho nikdo neprosi :). Tento kanal je urcen normalnim, racionalne smyslejicim lidem, kteri maji radi zabavu a ne nejakym zahledenym, fanatickym Jehonohistum... Jinak uz ted je prima cool my #1 program... Presne to, co v Cechach chybelo :)... Nova Cinema tam pousti furt telenovely... No hruza xD Ale Prima Cool je pecka. Hodne stesti do budoucna :)


38 | Jorssk

Mechanik

Avatar - Jorssk

02.04.2009 04:19

Dabing se celkem povedl, teda až na Bendera který si není vůbec podobný a nějak si na něj nemůžu zvyknout. Nemá prostě šťávu. Jinak jsem zvědavej jak přeloží věci jako Slurm nebo Nibler.


39 | mamayer

Lékař

Avatar - mamayer

02.04.2009 06:58

jo povedlo se to na 1- je to dobré... Achjo pokud to dají pozdějc tak to bude problém... Smajlík


40 | Krivka

Lékař

Avatar - Krivka

02.04.2009 06:59

Věřící kdyby neměli nějakou stížnost tak by to snad nebyli oni Smajlík
Docela mě mrzí, že sem nemohla vidět dabovanou Futuramu Smajlík


41 | Lukin

02.04.2009 07:28

tak nevim na co jste vcera koukali, ale Bender je proste tragickej :(, ostatni bych asi prekousl, ale Rodrigueze proste nedali.


42 | Arbi

02.04.2009 07:55

Kubosos: vystihl si to presne, je tam dost casto odflakla intonace a vubec to nevyzni jako v originale, casti na ktere jsem se tesil naprosto zklamaly, treba "I hate my life, I hate my life, I hate my life.". Dabing Bendera stezejni postavy je bohuzel nejhorsi ze vsech postav :( pritepleny hlas mu fakt nesedi. Hardcore fanousek, ktery zna original skoro zpameti to neprekousne. proste "You stink loser!". Timto serial na stanici kuul konci a zustava jen pro deti a starsi lidi co neznaji internet :) Dabing by byl dobry pro vsechny ale v roce 1999 kdy se original jeste nestihl rozsirit.


43 | kufač

02.04.2009 08:31

Nechápu proč tu někteří hazíte rovnou všechny křesťany do jednoho pytle?! Já jsem taky věřící, ale třeba s těmi názory těch ježíšových bratrů (jestli to teda nebyl aprílový vtípek) určitě nesouhlasím. Tenhleten křesťanský extrémismus taky nesnáším.
Jinak co se týče dabingu, celkem se mi líbil. V originále jsem neviděl jediný díl, takže moc srovnávat nemůžu, snad jen Bendera jehož originální hlas jsem někde slyšel, no ale pochybuju, že by ho u nás někdo nadaboval líp jak Stránský.


44 | fredy_krygl

Lékař

Avatar - fredy_krygl

02.04.2009 08:55

kufač: byl to april ;)
jinak nemuzete srovnavat original a dabing - hlasy nikdy nebudou stejne! poslechente si jakykoliv film/serial v originale a uvidite rozdil (treba i simpsny, kde si je podobny mozna tak homer). Pokud dabing nebudete porovnavat s originalem, zjistite, ze je kvalitne udelany!


45 | probe

02.04.2009 09:19

OTŘESNEJ DUBING!!!!!! nejlepší na tom sou ty origo zvuky jmenoval bych kerý postavy sou nejhorší ale tobych musel vyjmenovat všechny až na frye a ten na origo taky nemá, noco aspon něco třeba se futurama uchytí aspoň tak a bohužel mi ušel preklad bite my shiny metal ass ale určitě taky nic bombastickýho


46 | Lukin

02.04.2009 10:22

a s cim jinym se da srovnavat dabing nez s originalem, ani by mi nevadila tolik barva hlasu, ale ta intonace je hrozna. ty ftipy pak proste nevyjdou vubec napovrch. bender se svym !"nakraplym" hlasem a mumlanim je ztoho uplne nejhorsi a to jsme jeste neslyseli poradne Zoidyho a jeho klasicke zblebtani. No nevim ja jsem zklamany.


47 | djsano

Lékař

Avatar - djsano

02.04.2009 10:35

Ja myslím, že dabing dopadl nejlépa jak mohl. Čekat, že se vyrovná originálu mohl jen naprostý blázen. Libí se mi to a nevadilo by mi na to takto koukat... a to koukám na originál bez titulků, bo tomu bez problému rozumím, takže není důvodem to, že bych nestíhal titulky nebo nějak podobně. Uvidíme ještě jak dopadne zbytek posádky Planet Express, ale ja jsem zatím spokojen.
Btw. Ve znělce říkají Futurama s krátkým a, a né Futuráááma jako to bylo v upoutávkách!!!


48 | Lukin

02.04.2009 10:43

djsano: ja nerikam ze se musi vyrovnat, ale Bender je tragedie, ostatni jak jsem psal celekm v pohode (zatim)


49 | xkirovt

Kuchař

Avatar - xkirovt

02.04.2009 12:39

Já říkám, že česká verze ujde, bude to fajn Smajlík


50 | Artanis

Znalec

Avatar - Artanis

02.04.2009 13:00

no ten dabing zas tak strašný není, ale přišlo mi že Leela v českém podání má moc tvrdý hlas a Benderův hlas občas v rozhovorech zaniká, tam kde mluví i Fry. Jinak nevím zda se pan House hodí na Bendera, ale budiž :D Jinak říkám že Bůh neexistuje, a církev je absolutní nesmysl ve kterém jsou pouze fanatici a byznysmeni, nic pozitivního nepřinesla, pouze zpomalila pokrok a neví kdy přestat, dnes má také nějakou moc a spousta bláznivých lidí se k nim ráda přidá. Křesťanské kecy můžete poslouchat na I.P. Pavlova, mají tam stánek, nebo si zajděte do křesťanského obchodu, jen tak můžete přijmout Ježíše do svých srdcí. xDD


51 | Zail

02.04.2009 13:01

Tos v ukázce to vypadalo děsivě, nakonec to nedopadlo zas tak hrozně. Je fakt těžké nadabovat něco, co máme všichni zafixované v mozku v originále, vemte to zas z té stránky, že člověk, který viděl futuramu poprvé v češtině může nadávat na originál, že je hrozný... Třeba takový Simpsonovi jsou lepší v CZ jak v EN. Jinak co mě trochu mrzí jsou ty vtipy, které tak moc nevynikají a místy je úplně překopali (vítej do světlých zítřků???, spíš vítej ve světě zítřka...)... Měli těžký úkol a myslím, že ho zvládli na 80%, což je lepší průměr... Smajlík


52 | Tomkas

Lékař

Avatar - Tomkas

02.04.2009 13:05

jezis ty KRESTANI sou ale volove!bych chtel videt dite ktery by ty (podle nich sprosty slova)us neznalo Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík


53 | Tomkas

Lékař

Avatar - Tomkas

02.04.2009 13:08

to by si mohli ty ...... stezovat na kazdej kanal a na kazdej porad!! Smajlík Smajlík Smajlík


54 | Pay

Kapitán lodi

Avatar - Pay

02.04.2009 13:25

Fakt božský, vím proč si ti přátelé ježíše tolik zlobily, protože je Futurama uplně zahambila. Smajlík

Fry je dabovanej užasně, si ani nemusím zvikat, hned co jsem to slyšel tak jsem zapomněl jak vlastně zněl originál. Smajlík
Leela je taky velmy povedená, líp si to ani představit nedovedu Smajlík
Bender není výmkou jen by měl dabér víc řvát, je dost potichej.
Profesor, nevěřil jsem že se mi to bude líbit ale je bezchybnej Smajlík

Opravdu se těším na další díly, jsem zvědavej jak se povedou ostatní Smajlík


55 | lub123

Znalec

Avatar - lub123

02.04.2009 14:28

Tak to je sila Smajlík To som nečakal že hned po prvom diele sa uz budu stazovat vselijake organizacie Smajlík Ale inak ma naštvali akože prečo nadavaju na primu ved Cool nieje kanál 10 ročných a Futurama už vôbec Smajlík čo sa tyka dabingu tak hlasy su dobre take pohodove a profesorov hlas sa až príliš podoba hlasu deda simpsna ale to mi veľmy nevadi Smajlík


56 | KingCarlos

Mechanik

Avatar - KingCarlos

02.04.2009 14:39

českou futuramu jsem jeste nemel tu moznost videt,ale urcite je to super:-)
A pokud o výše zminovanou stiznost... no coment, krestani jsou blazni...
Ahoj a Futuramě ZDAR!


57 | Honza

02.04.2009 14:57

ti křestane su idioti blbečci.


58 | bender-robot

Lékař

Avatar - bender-robot

02.04.2009 15:01

Leela se jim povedla na 100% tu obsolutně trefily!!!
Fry na 75% ten je docela dobrý
Bender na 60% budu si muset ještě zvyknou
Profesor na 70% chybí mi tam sice GOOD NEWS EVERY ONE.ale jinak povedene.
A jsem zvědavy na AMY,ZOIA,a HERMIHO
Chválim PRIMU COOL dobře jste to udělaly!.
Jinak ke křestanum to je trochu na hlavu!V každym serialu se tam někdy objevy nějake to slovičko snad ne?!.


59 | GromiT

02.04.2009 15:03

Co se týče českého dabingu tak myslím že je vcelku podařený.Výběr dabérů určitě jen možná škoda že se (alespoň podle prvního dílu) se mi zdá že se do toho dabingu ti lidé tak neponořují a nezžívají s danou postavou jako v originále nebo jako u Simpsonovích ale pouze oddabují.Já vim že tohle přece jen chvíly trvá ale dle mého je to u tohoto seriálu absolutní povinost protože tomu dabingu to pak dá o hodně víc.Jsem třeba zvědav jak bude vypadat dabing Zoidberga a jeho skřekotu když se dává na útěk.Tady snad dabér může jen překvapit protože tenhle zvuk je tak spjat s originálem že bych ho snad radši ponechal protože kdyby byl předabován český divák by tím přišel o dobrý kus Zoidyho osobnosti...No uvidíme jak to dopadne :-)


60 | cesky dabing

02.04.2009 15:05

Ahoj. muj soukromy nazor na cesky dabing je mnohem kritictejsi, nez vetsiny z vas. Dle meho dopadl KATASTROFALNE. Technicka stranka je, jak tu jiz zaznelo, pomerne odflaknuta - zvuk zni levne. Jeste horsi je to ale s vyberem hlasu pro postavy: Fry - oproti originalu se naprosto vytratila jeho detinskost. Hlas spis patri nejakemu kovboji, Bender: No comment, to je uplna hruza, Leela: Tak hluboky alt si opravdu nezaslouzila, Dr. F: snad jeste ujde, ale tez, jako u vsech predchozich, schazi zde emoce. Uvidim, jak dopadnou ostatni postavy. Ale i tak zustavam u originalu. Pekny den, Amarok


61 | tony_montana

Mechanik

Avatar - tony_montana

02.04.2009 15:37

krestanom odkazujem toto:http://www.youtube.com/watch?v=g6AcbgYQVvI Smajlík
inak kde sa to da kuknut na internete nevie niekto?


62 | lub123

Znalec

Avatar - lub123

02.04.2009 15:40

teraz som napisal odkaz Smajlík


63 | tony_montana

Mechanik

Avatar - tony_montana

02.04.2009 15:41

jaj,vidis som si ani nevsimol
Smajlík


64 | tony_montana

Mechanik

Avatar - tony_montana

02.04.2009 16:02

ok hodnotenie dabingu jednotlivych postav
bender:10% katastrofa ani komentovat to nema zmysel...
fry: 42% hlas sa nehodi lebo fry ho mal taky detinskejsi nic moc...
leela: 82% mile prekvapenie hlas leeli sa celkom podaril...
profesor: 20% hlas deda simpsona sa na neho nehodi...lebo mi budu chybat hlasky typu ooo,no,o,my yes a good news everyone Smajlík
nixon: 90% ano je to vedlajsia postava ale hlas sa celkom dost hodi.
moj celkovy dojem 45% niektore hlasky su obratene z povodneho dabingu,hlasy sa k postavam moc nehodia,bender ma sklamal na plnej ciare...dufam ze ostatne postavy budu zniet lepsie ...


65 | Lucka

02.04.2009 17:01

pro je bohužel taky český dabing katastrofa...hlavne bender, des Smajlík


66 | Kolikokoli

Kapitán lodi

Avatar - Kolikokoli

02.04.2009 17:11

No, tak sem to zkoukla na ceknito... no... asi si budu muset zvykat. Leela je OK, Bendera bych možná ještě přežila, Fry se mi moc nezdá... když mluvil Fry, tak to bylo vtipný i když neříkal žádný vtip, prostě ten hlas byl srandovní, ale Dolanský se mi k tomu nehodí... Nejhorší byl asi profesor... Smajlík ale jinak dobrý, originál to holt nepřekoná


67 | Kogy

02.04.2009 17:23

No tak dabing good taky sem zapomel jak znel original. Jo pls byl to april nebo to nekdo fakt napsal ? xD. Určitě to prima ani nestáhne když už mají prava atd :)


68 | kogy

Kuchař

Avatar - kogy

02.04.2009 17:25

Pardon sem nový a zapoměl sem se přihlásit jen bych měl dotaz přes co je dělaný tento web? Ručně Smajlík ? Ja mam stránku s narutem a chtěl bych to nak poupravit tak jestli todle nebezi pres naky RS. Děkuju za odpoved


69 | kogy

Kuchař

Avatar - kogy

02.04.2009 17:28

Tak sem cetl ze se to delalo rucne :) moc skvela prace


70 | Helo

02.04.2009 17:29

Mám pro tebe pět slov...Bite my shiny metal ass Smajlík


71 | To se neřiká...

02.04.2009 17:34

Pokud by se zrušil (resp. cenzuroval) každej pořád kterej by se nelíbil "svatejm prdelím" pravděpodobně bysme se dívali pouze na Krtkovi příběhy. Ovšem ne Rumcajze...to je přece loupežník Smajlík


72 | Piroman

Kapitán lodi

Avatar - Piroman

02.04.2009 17:44

Hej, pls neuploudujte to na ceknito. Jinak co se tyce dabingu jsem celkem spokojeny Smajlík


73 | Mightning

Lékař

Avatar - Mightning

02.04.2009 17:58

me se nejvic libil profesor, ten je vazne skvelej... fry je takovej moc stupidni, bender ujde kdyz to neporovnavate s originalem... skoda je akorat ze nektery vtipy proste nejdou prelozit, a nektery hlasy nejdou napodobit aby znely tak skvele jako v originale (bender, robopolicajt, sef robomafie atd.)


74 | Kraj

02.04.2009 18:01

Dabing je na poměry komerční televize opravdu dobrý ;) Jinak si myslím, že ten Bender je docela dobrý, hlas afroameričana asi český jazyk napodobit nedokáže ;)


75 | mishnva

02.04.2009 18:05

žádná sprostá slova tam nebyla. A jestli nechce být Matěj Kříž pohoršen tak at na to nekouká ne??!! Nikdo ho ktomu nenutí!!! Smajlík Smajlík Smajlík


76 | Tygr.karlos

Kapitán lodi

Avatar - Tygr.karlos

02.04.2009 18:34

Přidám taky názor, mně se dabing docela líbí, pokud byste neslyšeli originál, tak by vám to přišlo OK. Jenom mi trochu nesednul Bender, ale Stránský je skvělej, na něj se dá zvyknout. A pak ještě Fry, Dolanský prostě neumí vystihnout tu jeho pošahanost Smajlík Jinak nejvíc se mi líbí Leela, má naprosto parádní hlas, nechápu jakou hrubost v něm slyšíte. A pan Klapka udělal přesnej kompromis mezi dědou Simpsonem a ředitelem Skinnerem, zkuste se do toho zaposlouchat Smajlík

2To se neřiká...: Krteček je náhodou parádní ráno po pařbě a samozřejmě v dobrý společnosti. Třeba ten díl jak krtek odpálí raketu se dá skvěle komentovat Smajlík


77 | kew

Poslíček

Avatar - kew

02.04.2009 18:39

Smajlík nikdo jej koukat nenuti, at vyhodi televizi treba z okna


78 | popopki

Znalec

Avatar - popopki

02.04.2009 18:55

no dabing není zas tak hroznej když vemem že to jsou tak častí a dobří dabéři tak je to v pohodě a newim no bender ujde protože asi žádnej jinej dabér co znám by ho líp nenadaboval a zase s tím dabingem uvidíme i víc detailů a nejen to co říkaj já se na to teda budu koukat a jsem rád za kvalitní dabing


79 | cudla

Poslíček

Avatar - cudla

02.04.2009 18:55

no jestli to nebyl apríl s těma křesťanama tak je posílám pěkně do prrrrr...kený ohrady , a škoda že sem to včera neviděl do pr..nemám to jak havně vidět Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík


80 | cudla

Poslíček

Avatar - cudla

02.04.2009 19:23

huuu tak ted sem zkouknul ten díl neni to sice originál a nikdy nebude to je jasný ale mě se to líbí!! Smajlík Smajlík Smajlík


81 | pexeso

02.04.2009 19:25

jo tak na dalsim dile si křesťani smlsnou. Jo a kdyz se na to nemaj divat maly deti tak at jim to rodice zakazou.


82 | Cerw

Poslíček

Avatar - Cerw

02.04.2009 19:25

Tak i druhy dil super, Amy skvele nadabovana, Hermes taky good a Zoidy me prekvapil, sice na original nema ale i tak je dobry...


83 | ramp

02.04.2009 19:31

zoidberg se jeste nestihl ani pořadně projevit...btw jak jsem to shlednul tak jde videt ze čeština nedokáže rozlousknout amyninu hlasku v tomhle dilu oneeye captain nebo tak nejak.... :P v nasem dabingu se jenom tak zakoktala xD


84 | qwertz

02.04.2009 19:41

No dabing není špatný, ale originál je originál, ten prostě překonat nejde. Čeština, jiné hlasy, na to se dá zvyknout, ale není to ono. BTW, bude to asi tím, že jsem z Ovy, ale ten dabing mi připadá strašně "přepražštělý". Nic proti pražákům, po ostravsky by to taky neznělo zrovna dvakrát best Smajlík, ale... Prostě je to divné Smajlík Lze říct, že to jsou víceméně všechny česky dabované filmy/seriály, ale u Futuramy mi to vadí nějak víc. Nevím, čím to je...


85 | logged

02.04.2009 19:56

No tak co se hlasu tyce tak dle meho nazoru je nejpovedenejsi Bender, Fry a potom Leela, Amy ujde, ale treba profesor, Hermes a Zoidberg to je des Smajlík a taky robocajt :( Jo je jasne, ze se to nikdy nemuze rovnat originalu, ale nekdy mi to prijde uplne bez intonace, jak kdyby nekdo cetl noviny :( Uvidime jestli se to v dalsich dilech zlepsi


86 | Jirka546

Poslíček

Avatar - Jirka546

02.04.2009 20:18

qwertz: Jsem tež z ovy a jedině souhlas


87 | mamayer

Lékař

Avatar - mamayer

02.04.2009 20:31

Prosím moc o upload 2. dílu nak sem ho nestihl Smajlík


88 | sardinek

Poslíček

Avatar - sardinek

02.04.2009 20:32

Qwertz:taky jsem z ovy ale celkem se mi to líbí
mamayer:bude to okolo půlnoci


89 | mamayer

Lékař

Avatar - mamayer

02.04.2009 20:36

Jo díky moc za uploady 1. dílu.. Smajlík


90 | byfo

Znalec

Avatar - byfo

02.04.2009 20:37

Já nevím proč si pořád všichni myslej,že Bender má hlas afroameričana..............Viděli jste někdy Johna DiMaggia????Je to normální běloch.....dokonce je zrzavej,takže pravej opak černocha :D


91 | Thorus

02.04.2009 20:54

Ten dabing je hroznej. Takovej naprosto bez šťávy. Nejvíc mě ale vaděj ty Fryovy "žjóóóóva, jůůůů" Smajlík To je něco příšernýho...


92 | lub123

Znalec

Avatar - lub123

02.04.2009 21:00

Nemozes to dat niekde inte upnito alebo ulozto


93 | mamayer

Lékař

Avatar - mamayer

02.04.2009 21:00

dííííííííííííííííííííkkkkkkkkkkyyyyyyyyyyyyy Smajlík


94 | mamayer

Lékař

Avatar - mamayer

02.04.2009 21:01

OU nejde,,, nebyl by rapid??? Smajlík


95 | Teenka

Poslíček

Avatar - Teenka

02.04.2009 21:02

Jééžiš ty se fakt cpou do všeho... Smajlík ...tk at nekoukaj a nenechávaj ty jejich dětičky koukat


96 | chachar

02.04.2009 21:02

sry lidi, nejsou to moje uploady..mě to jde sosat normálně
druhý díl

http://www.quickshare.cz/stahnout-soubor/42444:futurama-s1e01-vesmirny-pilot-3000-iptv-xrx-avi_250MB


97 | marty515

Mechanik

Avatar - marty515

02.04.2009 21:05

z toho dabingu je mi nablití upně všechno co tam šlo zmatlaly Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík


98 | camper

Mechanik

Avatar - camper

02.04.2009 21:29

supr, supr, supr dabing. FAKT skvěle nadabovaný.


99 | camper

Mechanik

Avatar - camper

02.04.2009 21:32

to že se vám český dabing moc nelíbí je tím že na něj nejste zvyklí. Když se dívam na simpsonovi v češtině tak mi k nim ty hlasy sedí, ale když sem se na jeden dil podival v angličtině tak mi to přišlo že je to o ničem.
je to prostě na zvyku


100 | Thorus

02.04.2009 21:36

Je pravda že nějaké seriály jsou lepší v češtině než v originále (Červený Trpaslík, Simpsonovi), ale Futurama se řadí spíš k těm nepodařeným. Proč mi všechno pripadá takový němý, bez života, bez okolních zvuků, jenom monotónní hlasy dabŕů, kteří ješě k tomů kazí vtipy které byly v originále tak dobře vymyšlený?


101 | WebName05

Kapitán lodi

Avatar - WebName05

02.04.2009 22:03

Tak sem se podíval na 1. díl online a podle mě je to tak trochu podprůměrný.


102 | Pedevade

Lékař

Avatar - Pedevade

02.04.2009 22:12

a Bender je nejlepší na něj to pasuje dobře


103 | fredy_krygl

Lékař

Avatar - fredy_krygl

02.04.2009 22:14

hmm, tak druhy dil zklamal - amy, zoidberg ani hermes se mi fakt nelibi :(


104 | tony

02.04.2009 22:15

kukol som prave 2. diel dabing zoidberga,amy ci hermesa bol katastrofalny futuramu v cz si nikdy ale nikdy nepozriem!KOMPLETNE TO POSRALI! Smajlík Smajlík


105 | Thorus

02.04.2009 22:32

Jak vůbec muzete ríct ze Hermes je dobře nadabovaný?? Tím jak se uměle snaží o nějaký "ftipný africkí přízvuk" to úplně pohřbili.


106 | wOOx

02.04.2009 22:33

Thorus: Souhlasim


107 | Pedevade

Lékař

Avatar - Pedevade

02.04.2009 22:36

no ten Hermes ma takovej vyhulenej hlas to je prave luxusni :D


108 | lub123

Znalec

Avatar - lub123

02.04.2009 22:38

No tak Amy ešte ujde no Smajlík Ale Hermes a Zoidberg tak z nimy je to dost zle. A hlavne na Zoidberga si asi len tak lahko nezvyknem Smajlík


109 | Leafy

02.04.2009 22:42

1 klad: hlasy sou u většiny v pohodě (Fry a Bender sou hodně dobrý, Hermes je příšernej), jenže dabingem to úplně ztratilo vtip a je naprostá nuda na to koukat, ty gagy se dali přeložit tisíckrát líp


110 | logged

02.04.2009 22:44

Hele já jsem taky křest'anka ale to neznamená že všichni křest'ani jsou blbečkové a idioti já s timhle osobně nesouhlasim protože v tomhle dile se skoro vubec nenadává jenom polib mi můj lesklej kovovejzadek a tohle byl bud' apríl a nebo posraný jehovisti!jehovisti jsou fakt takový sráči!!!!já je nenávidim idioti jedni tak prostě jako já jsem křest'anka máma táta a nikomu futurama nevadí!mamka se ještě smála že jim vadí hrozně jak se řeklo polib mi moji lesklou kovovou prdel!


111 | draky

03.04.2009 00:16

leafy: co třeba šlo přeložit líp?


112 | mamayer

Lékař

Avatar - mamayer

03.04.2009 07:05

Přestante už hodnotit dabing! prostě to tak je a pokud se nikomu nelíbý at se kouka na internetu v Aj! Smajlík


113 | Tygr.karlos

Kapitán lodi

Avatar - Tygr.karlos

03.04.2009 08:54

logged: Co tu řešíš, je to prostě jenom Apríl. Navíc Bender říkal "Polib mi můj naleštěnej zadek" a třeba včera dokonce použil místo "Blackjack a děvky" slušnější spojení "Karban a šlapky".
Jinak teda křesťany moc nechápu, zlatej ateismus Smajlík

Jo a nevím kam to hodit. Ode dneška mi hlásí antivirák na týhle stránce trojskýho koně. Zkuste s tím něco udělat.


114 | greave

Kuchař

Avatar - greave

03.04.2009 12:15

Osobně si myslím, že to nadabovali nejlépe jak mohli. Ono je asi už dneska těžké hledat tak dokonalé kopie jako např. Funés - Filipovský. Leela se jim fakt povedla, profesor alias děda Simpson je taky super volba, možná jen Bender by si zasloužil trošku víc toho svého opovržení v hlase. Smajlík Každopádně doma už mám veškeré díly a filmy v angličtině, tak doufám, že budu mít vše také v češtině a že něco nezmrvěj Smajlík


115 | nibbler

Kapitán lodi

Avatar - nibbler

03.04.2009 14:28

BTW: čo je to tá hovadina hore? Smajlík


116 | monie

Lékař

Avatar - monie

03.04.2009 14:29

To sem jedinej člověk, kterýmu se dabing příšerně hnusí?


117 | Seeker

03.04.2009 15:01

Hej, teď mi tu ESET normálně hlásí trojana, nedostal se vám sem nějakej? Měli by jste s tím něco udělat, tenhle komentář píšu, protože jsem si teď eseta vypnul, ale jinak mě sem nepustí.


118 | Greave

03.04.2009 15:16

to nibbler: Čo na tom nechapes???


119 | n5ver

Kapitán lodi

Avatar - n5ver

03.04.2009 15:19

mno peknej april Smajlík a jinac je pravaada ze to nema takovou stavu ale ja sem odcela spokojenej!


120 | monie

Lékař

Avatar - monie

03.04.2009 15:53

Seeker: Pořiď si Linux Smajlík a nebude tě tohle otravovat Smajlík


121 | kebull

03.04.2009 16:36

Pridavam se k vetsine, dabing docela jde. nekdo tu psal, ze Simpsonovi nebo Trpaslik jsou lepsi s dabingem... ale to je zpusobeno hlavne tim, ze jsme tyhle serialy s dabingem videli od zacatku a zvykli si na nej! Smajlík
coz pro Futuramu samozrejme neplati, proto se zda divna, a proto si treba dotedka nemohu zvyknout v Simps na (novyho) Homera Smajlík


122 | krabik

03.04.2009 16:46

dobrej žert ale bohužel někteří by toho byli shopni Smajlík


123 | kogy

03.04.2009 17:23

Hele ze to tu psalo dva viry ?


124 | Turbo

03.04.2009 19:04

Mě se dabing celkem líbí... Až na Zoidyho, ale ten se snad asi ani nedal dobře předabovat... Miluju dabing Hermese ten mě dostává Smajlík


125 | šupík

03.04.2009 19:25

Smajlík byl by link toho dnešního? Smajlík


126 | Piroman

Kapitán lodi

Avatar - Piroman

03.04.2009 19:35

Smajlík lol Velmi křehke obvody Smajlík Smajlík Smajlík


127 | Kolikokoli

Kapitán lodi

Avatar - Kolikokoli

03.04.2009 19:43

kebull: Trpaslík má úžasný dabing. Když pustíš originál a dabing hned po sobě, tak neslyšíš téměř rozdíl v hlasech. I vtipy přeložily tak, že je každý hned pochopil. (např. při narážkách na nám neznámé angické kapely, použily název kapely české). ČT si s tím opravdu pohrála. Simpsni jsou v originále dost špatní, především Marge, která mluví opravdu hrozně. Zde se zdá, že dabing je lepší než originál (potvrzují to i někteří lidi, kteří znali prvně origoš a pak teprve dabing). Futurama má vcelku dobrý dabing, ale co mi vadí je, že pohřbili spoustu vtipů, hlasům chybí intonace a celý překlad je opravdu monotóní. Ale snad se to zlepší Smajlík


128 | terentule

Mechanik

Avatar - terentule

03.04.2009 20:12

ehm, trpaslík a nemá rozdíl v hlasech :D? Vždyť jsou úplně jiný :D! Já když poprvý slyšela originál, tak jsem se nestačila divit...
A taky by mě nenapadlo, že Hermes má mít nějakej "trapnej africkej přízvuk", já myslela, že má Moravskej přízvuk, ne :)? což je docela divný...
ovšem jestli si myslíte, že má africkej přízvuk, tak co vám vadí :)? kdyby neměl žádnej, tak byste se zase čertili, že ho nemá :D? (a ano, vím, že Jamajka není v Africe ;))


129 | Lampu

Lékař

Avatar - Lampu

03.04.2009 20:20

Dabing je nejvíc luxusní Smajlík sem fakt spokojená....Bender by mohl být hlasitější Smajlík nebo spíš jako výráznější v hlase to je takové strašně jednotvárné Smajlík ale moc mi nesedí Hermes...ale tak to se dá přežít. Jinak k těm křesťanům..jestli to není aprílový DŽOUK, tak ti zarytí křesťani jsou fakt blbci Smajlík


130 | mia.x

Poslíček

Avatar - mia.x

03.04.2009 20:42

Musím říct, že se mi český dabing celkem líbí, ale stejně mi připadá takový trochu nemastný neslaný. Jako by tomu něco chybělo... A hlavně mi chybí takové ty drsnější hlášky. Místo "drž hubu" řeknou "zmlkni " atd, proto to pak asi nemá tu šťávu.Smajlík Ale až na Hermese, který zní opravdu podivně je to celkem povedené. Smajlík


131 | darkstar

Poslíček

Avatar - darkstar

03.04.2009 20:49

jsem sice křesťan...ale tohle je podle mě ujeté


132 | darkstar

Poslíček

Avatar - darkstar

03.04.2009 20:51

PS: jestli to je ale apríl tak jsem se nenachytal Smajlík


133 | Piroman

Kapitán lodi

Avatar - Piroman

03.04.2009 20:54

Hej, berte to tak, naz dabing je original. Nemusime se z uplne opicit po Amikach. Smajlík


134 | mamayer

Lékař

Avatar - mamayer

03.04.2009 21:12

Nebyl by link dnešního?? 3. ??


135 | Tygr.karlos

Kapitán lodi

Avatar - Tygr.karlos

03.04.2009 21:27

Fascinuje mě, že tu ještě pořád někdo řeší aprílový článek. Vždyť je to pod tím napsaný, že se jedná o "aprílový žert" Smajlík


136 | Durex

Poslíček

Avatar - Durex

03.04.2009 21:56

No cekal jsem to lepsi ale co rict proste nezvyk no


137 | dom

03.04.2009 22:42

dík za ten odkaz na 3. díl Smajlík


138 | Kolikokoli

Kapitán lodi

Avatar - Kolikokoli

04.04.2009 01:13

A nedáte to pls někdo ke zkouknutí na net? třeba na ceknito? Páč se mi i desetimegabajtový věci stahují nejméně hodinu Smajlík


139 | Piroman

Kapitán lodi

Avatar - Piroman

04.04.2009 08:13

kolikokoli: na ceknito uz to je jen do vyhledavace na ceknito dej futurama a jdi na konec stranky


140 | Tygr.karlos

Kapitán lodi

Avatar - Tygr.karlos

04.04.2009 09:45

Slovenská konkurence nový díly taky dává online Smajlík

Jinak ten dabing mi sedí čím dál víc. Oceňuju i to, že si s tím vyhráli a dávají postavám určitej přízvuk, to je v dabingu vzácnost. Když jsem poprvý slyšel Hermese, tak jsem si pomyslel něco ve smyslu "WTF?", ale pak mě dostal ještě v tom samým díle. Teď už mi tam dokonce začíná padnout i Stránský, jenom škoda míň závadnýho překladu Benderových hlášek, já chci "Blackjack a děvky!" Smajlík


141 | HorstFuxxx

04.04.2009 10:14

Pro všechny nešťastníky, kteří nemají možnost sledovat Primu Cool http://tracker.cztorrent.net/ na tomhle webu se dají stáhnout zatím všechny odvysílané nadabované epizody Smajlík


142 | Kolikokoli

Kapitán lodi

Avatar - Kolikokoli

04.04.2009 10:19

Piroman: díky moc!


143 | Kolikokoli

Kapitán lodi

Avatar - Kolikokoli

04.04.2009 10:55

Tak s 2. dílem 100% spokojenost. Hermes mě překvapil, dabing je skvělej. Paráda. (Jen Bender zpívá ještě hůř než v originále Smajlík )


144 | klovan200

Vrchní byrokrat

Avatar - klovan200

04.04.2009 12:02

Dabing je doleca povedenej. Smajlík


145 | popopki

Znalec

Avatar - popopki

04.04.2009 12:36

ale jo snažili se vyrovnat něčemu čemu se vyrovnat nedá ale poslouchat se to dá


146 | nibbler

Kapitán lodi

Avatar - nibbler

04.04.2009 13:03

JJ, ten bender je hrozný. Ale inak ma ani ten Hermes moc neočaril... Smajlík


147 | Arachno

Mechanik

Avatar - Arachno

04.04.2009 14:05

dobrej fórek.ale divim se,že se něco podobnýho neobjevilo i ve skutečnosti...navíc by měl ten docela dobrý jméno...už jenom pro to,že byl Ježíš ukřižován... Smajlík Smajlík jinak závidim všem,co viděli...já holt nechytám.. Smajlík


148 | L0g1n

Kapitán lodi

Avatar - L0g1n

04.04.2009 14:06

Arachno: tak si to stáhni ne? Smajlík


149 | Pay

Kapitán lodi

Avatar - Pay

04.04.2009 15:53

Jsem nadšen Smajlík , Fry,Leela,Bender,Profesor,Amy,Hermes i Zoidy se povedly nemám co vyčítat dabérům jsem nadmíru spokojen, musím jen poďěkovat Smajlík ,,Díky,, Smajlík


150 | Jorssk

Mechanik

Avatar - Jorssk

04.04.2009 18:02

Takže hodnocení:
Fry - Ujde
Leela - V pohodě
Bender - v řiti, děs.
Hermes - Luxusní, překonává oreginál Smajlík
Amy - V pohodě
Zoidberg - Uvidíme až jak se předvede v pazvukách
Profesor - V pohodě

Jsem zvědavej na Zappa a Kiffa a jak přeložej Nibbler (jestli to nechaj, nebo dají Otík a nebo uplně něco jíného) a Slurm (Čermák v CZ titulkách)


151 | byfo

Znalec

Avatar - byfo

04.04.2009 19:14

lidi mylsím,že vy,co vámj Prima Cool vůbec nejede můžete být radši než já.Mě sice jede,ale je mi to prd platný,protože můj fotr je senilní suchar,kterej nechápe humor futuramy a když už mi to pořád nepřepíná tak ustavičně mele hovadiny o tom,jaká je futurama blbost,takže se na to nemůžu ted vůbec dívat Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík


152 | Papi

Kapitán lodi

Avatar - Papi

04.04.2009 19:25

Oni předabovali i Nibblera!! Smajlík To si dělaj srandu... To se můžeme se zoidbergovým Vupupupupu rozloučit... Smajlík


153 | L0g1n

Kapitán lodi

Avatar - L0g1n

04.04.2009 19:49

4. dil na ulozto by nebyl? Smajlík


154 | mamayer

Lékař

Avatar - mamayer

04.04.2009 20:21

zatím ne.. Smajlík


155 | klovan200

Vrchní byrokrat

Avatar - klovan200

04.04.2009 20:29

Můžete sledovat chat. Tam vás budu informovat co a jak ohledně CZ dílů. Smajlík


156 | Kolikokoli

Kapitán lodi

Avatar - Kolikokoli

04.04.2009 20:36

byfo: no to je něco jak moje kámoška. chtěla se dívat na Futuramu, zapla Cool a přesně když to začalo, tak přišla její mamka, přepla to a řekla "teď néé, já tam mám Ulici! To se musím podívat co se to tam zase stane!" Smajlík To kdyby se stalo mě, tak si hodím mašli Smajlík


157 | klovan200

Vrchní byrokrat

Avatar - klovan200

04.04.2009 20:42

To Kolikokoli: Chudák kámoška. Smajlík Já mám naneštěstí v pokojíku vlastní TV (žádnej zázrak, ale barvy to má) a nedávno připojenej Set-Top Box. Lituju ty, kteří se na ni dívat nemohou.


158 | klovan200

Vrchní byrokrat

Avatar - klovan200

04.04.2009 20:44

Nevím co bych asi dělal kdyby jsem neměl TV v pokoji. Je tady ještě internet, to ano ale to není takovej zážitek. Smajlík


159 | popopki

Znalec

Avatar - popopki

04.04.2009 20:58

chudák byfo bejt v její situaci vemu kyselinu,motorovku,bagr a prostě se to přepne Smajlík


160 | Tygr.karlos

Kapitán lodi

Avatar - Tygr.karlos

04.04.2009 21:48

Jako je tu internet a je tu i noční repríza. Když doma běží hokej nebo zprávy, kouknu na to v noci, to je ideál Smajlík


161 | Pay

Kapitán lodi

Avatar - Pay

04.04.2009 22:18

Už má někdo odkaz na 4.díl ?? Smajlík
sem moc zvědavej Smajlík
A děkuju všem co sem ty odkazy dávaj, vděčím jim za to že jsem vyděl českou Futuramu Smajlík (nechytám COOL)


162 | Durex

Poslíček

Avatar - Durex

04.04.2009 22:52

Jezis tak bez na ulozto a pak napis Futurama cz dabing a tam se ti kazdej den pridavaj novy dily.Trosku u toho pocitace myslete hosi. Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík


163 | JimboExplorer

Poslíček

Avatar - JimboExplorer

05.04.2009 01:43

No tak jsem viděl poprvé futuramu dabovanou, a musím říct že mi bylo opravdu smutno, je mi líto těch lidí co jí nikdy v životě neuslyší origoš. Možná je mi líto těch lidí kteří nedokáží číst tak rychle aby zvládly titulky možná je mi skutečně líto lidí kteří čtou pomaleji, líto mi je jich proto protože neuslyší to pravé: "look Fry, look Fry, look Fry, nebo další zajímavé perly. Možná jsem jediný komu se zdá český dabing uplně na píču ale i když jsem jediný mám svůj názor a ten mi nemůže nikdo vzít. Český dabing je prostě suchej, mrtvej a Futurama tím pádem vůbec nezaujme, což je ještě horší než jsem předpokládal, a ten předpoklad byl že se Futurama chytne na plný koule. No kritik k dabingu je miliony a miliony a to jeden zásadní, ani jeden hlas se nepodobá originálu, což je opravdu zarážející. Ale to pochopí jen ten kdo to dřív sledoval v originálu. (Smutnej brečící smajlík).


164 | logged

05.04.2009 02:14

Jinak miluju lidi, který zakazujou sprostý slova v bedně. Nebo takhle miluju křesťany, poslal bych jim jedinou odpověť a to otázku typu: "Stále věříte že děti nosí čáp?" Kašlu n takovýdle lidi, je to ten nejvědší výmrd lidstva. Sprostý slova prostě patří ke komunikaci a to jak ve formě kladné tak záporné......lidi taky si všímáe toho jak se přibližujem cenzuře??? Fuck off cenzure!!!!
PS.: Jen pro Matěje Kříže. Jseš panic? Nebo už jsi zhřešil? Kde žije bůh, když na nebesích nežije? Viděl jsi Šifru mistra Leonarda? Připouštíš si vůbec to že by mohla žena býti lepší než muž? Nebo jseš gay? Spoust katolíků je homosexuálních, je to i tvůj případ? Upálil bys svojí manželku, kdyby se příčila církvi? Jseš hovado nebo jen slabě retardovaný jedinec? Posíláš svoje děti do školky? Nebo už jsou šikanovaný ve škole? (A to jen proto že od svýho fotra maj zakázáno mluvit sprostě, za každý sprostý slovo je šíleně zbije, takže dostávají dvojí nářes, jednou od svých spolužáků, že jsou to píčusové a druhej od svýho fotra, když náhodou řeknou "dopjkvančic".) No asi takhle, Matěji Kjíži tak tu televizi vypjoj ze zásuvky voe.


165 | Kolikokoli

Kapitán lodi

Avatar - Kolikokoli

05.04.2009 10:19

logged: umíš číst? byl to apríl!


166 | klovan200

Vrchní byrokrat

Avatar - klovan200

05.04.2009 11:59

Pro registrované uživatele jsou ke stažení díly v CZ ve VYSOKÉ KVALITĚ!


167 | popopki

Znalec

Avatar - popopki

05.04.2009 12:09

klovane fakt super kvalita mimochodem v dbaingu se jim zapp fakt povedl Smajlík


168 | klovan200

Vrchní byrokrat

Avatar - klovan200

05.04.2009 12:38

Od této chvíle budete informování o všem v chatu!


169 | Tygr.karlos

Kapitán lodi

Avatar - Tygr.karlos

05.04.2009 13:23

popopki: Jo, Zapp je naprosto luxusní Smajlík


170 | IloveLeela

Poslíček

Avatar - IloveLeela

05.04.2009 14:42

tak už to stahuju a mrtě se těším!! Smajlík


171 | Bobek_CZ

Kuchař

Avatar - Bobek_CZ

05.04.2009 14:46

Originál je originál.... ale CZ dabing je taky good :)... obvzlášť se jim povedl zapp a hermes Smajlík


172 | mamayer

Lékař

Avatar - mamayer

05.04.2009 15:02

nezapomen na kifa! Smajlík


173 | jazz45

Mechanik

Avatar - jazz45

05.04.2009 16:10

dabing se povedl hlavně Hermes


174 | šup to tam

05.04.2009 19:46

tak a je tu link na dnešní díl pro ty co nejsou pokryti DVB-T :)

http://download.cz.hellshare.com/futurama-i-5-st.mpg/256425


175 | Sonny

Mechanik

Avatar - Sonny

05.04.2009 20:34

No to mě zase s Hermem příjde pěkně trapný Smajlík. A Zoidy se mi taky moc nelíbí, nemůžu si pomoct. Dneska jsem konečně viděl 1. díl (díky za ten upload) a docela mě zarazilo ke konci jak prof. mluví o té staré posádce, tak říká naštvaně that sons of the... a oni to změní na to, že to říká smutně a ti ubožáci... Na takovejch vtípcích to přece stojí. Zřejmě ten dabing není moc pro mě. Ale zase, kdo by se na to díval, kdyby to dávali v telce s titulkama no. Pro toho kdo to neviděl v aj, tak nemá s čím sronávat a bude se mu to určitě líbit.


176 | byfo

Znalec

Avatar - byfo

05.04.2009 20:47

popopki:
No tak já jsem teda ON a né ONA,ale to nevadí,můj nick je pravda takovej asexuální:))).Ale jakože já se ted dívám pěkně v klídku o půlnoci a taky jsu spokojenej.

Jinak teda s Nibblerem mě nasrali,na to že vůbec nemluví tak nemuseli překládat jeho zvuky...........a ani jeho jměno :)


177 | GromiT

06.04.2009 11:08

Kiff a Zapp je velmi povedeně nadabován.Hermes, mi nejdříve neseděl ale když si vemete že on takhle podobně zní i v originále tak je to vlastně ok.Co se týče Zoidberga tak jsem trochu zklamán, mohl být zvládnut nadabován lépe jelikož se jedná u jednu z nejoblíbenějších postav seriálu.


178 | bombic

Mechanik

Avatar - bombic

06.04.2009 17:19

Souhlasím Smajlík


179 | klovan200

Vrchní byrokrat

Avatar - klovan200

06.04.2009 17:56

Také souhlasím. Smajlík


180 | mamayer

Lékař

Avatar - mamayer

06.04.2009 20:41

NEBYLO BY něco na rapida??? Smajlík


181 | já

07.04.2009 17:07

SKVĚLÝ DABING


182 | Jorssk

Mechanik

Avatar - Jorssk

07.04.2009 21:53

Tak Elzar celkem demntně nadabovanej místo svého BANG! Tam jen tak řekne "tak".


183 | Lister88

07.04.2009 21:56

celé to docela uslo .. az na hloupou chybu "plnně" ... Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík

nechci debilni reakce na me, prosim ... jen mam rad cestinu, jak se jiucime ve skolach :) (sam chodim do jednoho (vzdelavaciho) ustavu :o)) )


184 | darkstar

Poslíček

Avatar - darkstar

08.04.2009 16:09

kdo je pls elzar???


185 | byfo

Znalec

Avatar - byfo

08.04.2009 16:15

Elzarale neříká Bang ale BAM


186 | Piroman

Kapitán lodi

Avatar - Piroman

08.04.2009 19:54

darkstar: Elzar je ten sefkuchar


187 | Piroman

Kapitán lodi

Avatar - Piroman

08.04.2009 19:54

weee 200!


188 | Kolikokoli

Kapitán lodi

Avatar - Kolikokoli

08.04.2009 23:48

tak, Drtivý odpad mám za sebou... mno... morba teda pěkně zkazili (měli mu nechat ten hrozivej hlas), jeho paní je supr. Předělání vtipu na Souhvězdí Panny upa super (páč originální s Uranem jsem nepochopila). Jinak, docela dobře odvedená práce Smajlík


189 | Tygr.karlos

Kapitán lodi

Avatar - Tygr.karlos

09.04.2009 00:10

Jo, ten vtip se konečně dal pochopit Smajlík Jinak Morbo je fakt tragédní, to jsem ho snad namluvil líp i já v dabingu od Perla group Smajlík


190 | Piroman

Kapitán lodi

Avatar - Piroman

09.04.2009 11:09

uz zbyva jen jedna postava ktera musi byt dobre nadabovana - Scurffy


191 | Prochy

Lékař

Avatar - Prochy

09.04.2009 13:23

Kreastani nevi co melou Futurama je tu a tak at si zvykaj sejne Ježis byl hypíkk tak at zavrou hubu. A je prava ze sme zvikli na us verzi ale časem si zvyknem i na čr Smajlík


192 | bender47

Mechanik

Avatar - bender47

09.04.2009 13:28

Smajlík Má to docela good dabing Smajlík


193 | byfo

Znalec

Avatar - byfo

09.04.2009 13:50

Tak musím jedině souhlasit.....vtip byl předělanej dobře...........ale Morbo se nepovedl,má úplně normální hlas.Sem zvědavej jak bude vypadat v díle 300 big boys,jak mu žena upravuje motýlka:)........."Stop it,stop,its fine!I will destroy you!!"


194 | Jirka546

Poslíček

Avatar - Jirka546

09.04.2009 17:48

jo je to good dabing


195 | mira830

Mechanik

Avatar - mira830

10.04.2009 09:41

skvělej fór , dokonce jsem to mu věřil Smajlík


196 | Kolikokoli

Kapitán lodi

Avatar - Kolikokoli

10.04.2009 11:12

dnes jsem konečně viděla 9. díl. Roboďábel - super dabing, písnička docela dobře předělaná Smajlík


197 | Mr.Mouse

Lékař

Avatar - Mr.Mouse

10.04.2009 18:02

jo to jo


198 | Piroman

Kapitán lodi

Avatar - Piroman

10.04.2009 19:27

prochy: mas pravdu jezis byl hipik mel dlouhe vlasy a nepracoval


199 | kiffik

Kuchař

Avatar - kiffik

11.04.2009 08:33

Tak leela se jim celkem povedla a fry taky.javascript:smile('%20Smajlík%20')


200 | Panda

11.04.2009 15:15

Připojuju se ke skupině nespokojených s dabingem. Nic proti lidem bez sluchu a citu pro hlas, intonaci a pro jazyky (pro ně ostatně je tenhle dabing ideální), ale dabing Futuramy je přesně klasický profesionálně odvedený dabing, jako u kteréhokoliv jiného seriálu. Jenže to je ten problém - Futurama není lecjaká sračka typu Esmeralda. Dabing nadabovali pouze dabingoví herci, které slyšíme v každém druhém jiném seriálu = Prima si absolutně nedala práci s tím, aby najala lidi s velkým hlasovým potenciálem, jen plus mínus vybrali hodící se herce, co teď často a hodně dabují. V originále je Futurama komediální seriál s neskutečným množstvím narážek nadabovaných komiky a imitátory a ti z vás, kteří o pozadí výroby něco ví, tak jistě ví, jak puntičkářsky každá fráze byla napsána, přepsána, upravena a nadabována s takovou intonací, aby vtip fungoval. V češtině ovšem nedabují komici, ale normální herci z dabingu. Pokud máte sluch a cit, slyšíte, že jednak výběr hlasů oproti originálu nesedí (narozdíl od seriálů typu Červený Trpaslík), ale ani intonace vtipů nesedí. V každém díle najdete příklady toho, jak je intonace doslova špatně a vtipy nevyzní. Navíc předposraný překlad, kde je absolutně smazán cit pro jazyk, zrušil spoustu vtipů a navíc samotný Benderův charakter - Bender prostě mluví sprostě, je to notor - v češtině takový není a to je ŠPATNĚ. Porovnejte si dabing s originály Červeného Trpaslíka nebo Přátel a zjistíte, že překlad těchto seriálů je výborný, citlivý k původním textům, a dabéři dokázali podat vtipy tak, aby nezměnili povahu postav, atmosféru seriálu. Oproti tomu prostě dabing Futuramy zní levně (chybí navíc některé ruchy a zvuky z originálu) a odfláknutě. Můj dojem je takový, že Prima na dabing nedala dost peněz a dabing Futuramy je tak stejný, jako dabing jiných seriálů v televizi = vidět Futuramu nejdříve česky, pekelně se nudím.


201 | Kolikokoli

Kapitán lodi

Avatar - Kolikokoli

11.04.2009 19:22

Panda: je pravda, že když se dívám na dabovanou Futuramu, tak se směji jen těm vtipům, které si pamatuji v originále. Ale některé postavy se jim dost povedly - např: Hermes nebo Roboďábel, ale i tak je to docela otravný, když polovinu vtipů zabijí intonací nebo překladem, který je sice doslovný, ale v češtině nevyzní. Ale i tak bych dabing úplně nezavrhovala. Smajlík


202 | Kolikokoli

Kapitán lodi

Avatar - Kolikokoli

11.04.2009 19:22

BTW: Málokomu se podaří dosáhnout úspěchu dabingu Trpaslíka...


203 | Deda_Skopek

Kuchař

Avatar - Deda_Skopek

12.04.2009 13:32

Dabing je to velice zajimavej o proti originalu ale Conrad nema chybu


204 | JimboExplorer

Poslíček

Avatar - JimboExplorer

13.04.2009 01:13

For Panda, uplně s tebou souhlasím. Je to prostě děs.


205 | Panda

13.04.2009 02:20

Kolikokoli: Já ten dabing přímo nezavrhuju, ale to, že jsou v něm světlé stránky, bohužel nijak nevylepší fakt, že Futurama v češtině není tak vtipná jako v originále a zabíjí ji právě dabing. Vše, co jsem vyjmenoval, by nemohl dopustit člověk, který by měl dost peněz na pořádný casting, citlivý překlad a hlavně dramaturgicky zvládnutý dabing. Můj názor je prostě takový, že i když se třeba Prima snažila, výsledek se úplně nedostavil. Futurama je fenomén, ale nevím, zda se dál rozšíří i mezi lidi, co na ni koukají jen s dabingem. Můj otec má např. rád Simpsonovy, ale Futurama ho díky dabingu naprosto míjí... Škoda. Navíc moje tvrzení o odfláklém dabingu teď plně podporuje dabing Big Bang Theory, který je ještě daleko horší, než dabing Futuramy.


206 | Kolikokoli

Kapitán lodi

Avatar - Kolikokoli

13.04.2009 10:00

Panda: no slyšela jsem nějaké názory lidí, kteří Futuramu viděli až teď s dabingem a většina se u ní nesmírně bavila.


207 | Tygr.karlos

Kapitán lodi

Avatar - Tygr.karlos

13.04.2009 11:00

Pando, já ten dabing žeru, i se všema jeho chybama. Na rovinu mi přijde luxusní a nenechám si ujít jedinej díl, přestože jsem je už viděl několikrát Smajlík
A to říkám jako bývalý extrémní odpůrce dabingu ve všech jeho podobách.

Jo a Big Bang je opravdu tragédie, na to se nedá koukat. Ale takovej seriál ani dobře nadabovat nešel Smajlík


208 | Kolikokoli

Kapitán lodi

Avatar - Kolikokoli

13.04.2009 12:40

Tygr.karlos: mě TBBT přijde docela dobře nadabovaný... možná to trochu pokazili tím, že Sheldon mluví nespisovně, ale i tak je to docela povedený. Smajlík


209 | jazz45

Mechanik

Avatar - jazz45

14.04.2009 19:51

newíte jak zní oficiální stránky Futurami


210 | jazz45

Mechanik

Avatar - jazz45

14.04.2009 19:54

jinak mi dabing TBB líbí(sem asi jdinej jak vás tady poslouchám) Smajlík


211 | Kolikokoli

Kapitán lodi

Avatar - Kolikokoli

14.04.2009 20:43

jazz45: ee, dyť jsem taky psala, že se mi TBBT dabing líbí! Smajlík


212 | jazz45

Mechanik

Avatar - jazz45

14.04.2009 20:52

Kolikokoli:sorry :-)


213 | jazz45

Mechanik

Avatar - jazz45

14.04.2009 20:53

joo už sem kuchař Smajlík


214 | Kolikokoli

Kapitán lodi

Avatar - Kolikokoli

14.04.2009 21:34

jazz45: v poho Smajlík


215 | Kolikokoli

Kapitán lodi

Avatar - Kolikokoli

14.04.2009 21:35

jinak toto jsou dobrý stránky. je tam dokonce hra, ve které získáváte body a za určitý počet bodů si můžete stáhnout bonusové obrázky a screensaver Smajlík jsem to pařila cca 45 minut a ten screen je fakt pěknej!


216 | Veverusa

Lékař

Avatar - Veverusa

14.04.2009 22:21

SLušnej Apríl :D Každopádně bych se vůbec nedivila, kdyby to všechno byla pravda.... Pár lidí na tomhle světě je bohužel natolik šáblejch, že dokonalost, kterou Futurama představuje nikdy nemohou pochopit...Věnujme těmto střevům minutu ticha :D:D:D:D


217 | Nemesis

15.04.2009 19:45

Smajlík Smajlík S tím dopisem si snac děláte prdel Smajlík Smajlík ta sekta bratři bla bla bla něco ani neexistuje a kdybi jo tak maj dobrej smysl pro humor Smajlík Smajlík Smajlík
ale osobně si myslím že to je tak křesťanský až to psal někdo kdo nemá z náboženstvím nic společnýho Tam toho jinak moc sprostýho není


218 | draky

15.04.2009 23:41

Panda: prosím tě, vysvětli mi (ideálně do soukromýho mejlu, protože tahle stránka se mi blbě zobrazuje), co myslíš tím "dramaturgickým zvládnutím/nezvládnutím". Seriózně mě to zajímá. Díky. draky177@centrum.cz


219 | Kolikokoli

Kapitán lodi

Avatar - Kolikokoli

16.04.2009 14:34

nevím, jestli je to díky zlepšování dabérů nebo tím, že si začínám zvykat, ale s každým dalším dílem se mi česká Futurama líbí víc a víc! Smajlík Smajlík


220 | j.i.r.k.a

Kuchař

Avatar - j.i.r.k.a

17.04.2009 21:07

Futurama je podle mě dobře nadabovaná,narozdíl od the big bang theory


221 | devil62735

Lékař

Avatar - devil62735

20.04.2009 20:26

Typnem si pisala to nejaka nahnevana babka,ktorej vnucik pozera futurama,namiesto toho aby chdil do kostola...uz to nezniesla a radsej napisala list Smajlík


222 | Ejdam

Mechanik

Avatar - Ejdam

26.04.2009 18:50

Dabing Futuramy mě příjemně překvapil. Samozdřejmě se to s originálem nedá srovnávat ale i tak se povedl Smajlík


223 | Pay

Kapitán lodi

Avatar - Pay

27.04.2009 14:02

Českej dabing se dá srovnávat s originálem!! Smajlík
A není o nic horší,....odvedly skvělou práci. Smajlík


224 | vergon

Kuchař

Avatar - vergon

30.04.2009 17:02

hustej apríl Smajlík Smajlík


225 | Elvis65

30.04.2009 21:54

Já sem naprosto spokojenej z dabingem anglicky neumím a louskat titulky je na prd a ten věřící připomíná mi to flanderse Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík


226 | vergon

01.05.2009 11:15

dabing profesora mi připomíná dědu simpsona.roboďábel se vážně povedl


227 | vergon

Kuchař

Avatar - vergon

01.05.2009 12:01

dabing je docela dobrej,jenom s benderem by to mohli zlepšit.
hermes taky za moc nestojí.
jsem zvědaví na zoidbergovo traniční vupupupupupu


228 | kom

Kuchař

Avatar - kom

11.05.2009 16:38

podle mě je to stejně anglická je lepší Smajlík Smajlík Smajlík


229 | Dr.Ben.dr

Znalec

Avatar - Dr.Ben.dr

12.05.2009 11:26

v originále to zní líp


230 | Todd

Kuchař

Avatar - Todd

21.05.2009 10:09

dabing celkem ujde ale nemá to na originál Smajlík


231 | Dr.Ben.dr

Znalec

Avatar - Dr.Ben.dr

26.05.2009 20:17

přesně


232 | Obscuro

Vrchní byrokrat

Avatar - Obscuro

31.05.2009 19:19

Dabing je hodně dobrej hlavně Jan Dolanský ale hodně mi chybí Di MAggio


233 | Willynka

Kuchař

Avatar - Willynka

12.01.2010 20:54

Futuramu může brát vážně snad jen naprostej idiot Smajlík


Přidat komentář

Jméno:
Smajlíci: Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík



Sponzorované odkazy: